Seminarieplaneringen är i full gång

Nu kan jag inte hålla mig längre. Bara 54 dagar kvar till årets Bokmässa, dags att starta den seriösa planeringen. Seminarier, föredrag, monterprogram, mingel, fester, möten... You name it. Som jag längtar!

Genom åren har vi haft många intressanta författare på besök på ReadTreaterna, jag ser fram emot att träffa dem igen. Såväl Thomas Erikson som Dag Öhrlund har seminarier på söndagen. Simona Arhnstedt pratar om kärlek och Ingrid Hedström om att skriva deckare. Inget av dem vill jag missa!

Och bokbloggarna - dessa underbara människor som förser mig med boktips, insikter och funderingar, som öppnar mina ögon för nya författarskap.

Än så länge har jag bara lagt in de seminarieprogram som verkar intressera mig i schemat. Hmm... som vanligt blir det till att gallra hårt när vi närmar oss. Och då är inte de andra programpunkterna inlagda. Och lunch? Äh, äta får man göra en annan dag 

54 dagar kvar som sagt - ses vi där?



Inga kommentarer:

Använder Blogger.