Long time, no see

mars 02, 2009
Ja, det kan man verkligen säga. Världen snurrar snabbt, snabbt, snabbt och jag hänger inte riktigt med. Har varken hunnit att läsa eller blogga. Illa, illa! Jag ska försöka bättra mig.

Idag är det dags för en ny Bokmal och det verkar som om alla sju kommer att vara med. Kul! Jag har laddat upp med en litterär godispåse till var och en som jag hoppas de kommer att uppskatta. Påsen innehåller härliga litterära godbitar av varierande genre och jag hoppas alla ska hitta något som passar dom, annars får de väl byta sins emellan.

I påsen finns kärleksromaner, deckare, thrillers, biografier, sf och fantasy, reseskildringar, barnböcker och en kokbok. Dessutom finns både Språktidningen och Filter. Mumsigt. Jag ser fram emot att hugga tänderna i min egen påse. Svårt att välja var man ska börja bara. En enkel liten kärlekshistoria i pocket eller den 800-sidor tjocka fantasyboken? Det tål att tänka på.

Jag återkommer med rapport om hur kvällen avlöpte och om de blev glada. Godispåsen är ju en Surprise!!! (Tänk om de inte blir glada, tänkte hon nervöst.)

Inga kommentarer:

Använder Blogger.