Planering

Listor och rigorös planering är inte riktigt min grej. Samtidigt vill jag gärna hålla mig ajour med vad som händer så att jag inte missar något spännande. Så här på vårkanten är det roliga releasefester och författarbesök som är aktuella. Till hösten är det Bokmässa, Läs en film, ReadTreat och flera författarbesök som gäller.

Jag har flera gånger önskat att förlagen och bokhandlarna hade ett enkelt kalendarium så att man kan få information om var och när man  kan lyssna på sina favoritförfattare, eller få en bok signerad.

Till min glädje ser jag nu att Massolit lagt upp sitt vårprogram på nätet. Fram med almanackan och planera!

Om bara någon vecka presenteras Bokmässans seminarieprogram och då börjar bläddrandet och planerandet på allvar. Ska bli kul!

Inga kommentarer:

Använder Blogger.