Recensionstorka

september 11, 2012
Orden har övergivit mig!

I takt med att högen med lästa böcker växer, växer också antalet oskrivna recensioner. Det är inte bra.

Att ni inte får läsa om alla de böcker jag läst på sistone beror inte på att de inte är värda att skriva om. Tvärtom. De allra flesta har varit jättebra. Men jag får inte till det. Orden som normalt flödar ur fingrarna i deras dans över tangenterna saknas. De har övergivit mig och jag kan bara vänta på att de kommer tillbaka.
När de gör det så lovar jag att ni får läsa mina tankar om bland andra; Tiden där emellan, Syskonmakaren, Lördagens stora bröllops fest, Dandy, Stephen King noveller, Den nya Isabell, Alter ego och en del annat smått och gott.

Tills dess fortsätter jag beta av att-läsa-högen och njuta av den, för de lästa orden har jag kvar. Bear with me, I will be back. Soon!




Inga kommentarer:

Använder Blogger.