Till dig som undrat...

november 10, 2011
...vill jag bara säga att nej, jag har inte gått under jorden och jag har inte slutat läsa även om man skulle kunna tro det. Jag har bara haft fullt upp den här veckan med att få till alla detaljer inför helgens ReadTreat.

Program och deltagarlistor ska stämmas av - inte särskilt avancerat men vikigt.

Goodie bagar ska packas - fruktansvärt kul och oerhört läskande för lästarmen.

Den lilla tävlingen ska fixas - svårt att få till den lagom svår vi får se om jag lyckats.

Besök på Smögens Havsbad - nödvändigt för att ha koll på lokalerna. Insåg efter besök på Spaavdelningen att baddräkten måste med. Härligt tropisk miljö med goa läsfåtöljer efter en tur i poolen lockar.

Koll med Thomas och Görrel om läget är under kontroll - det verkar så. Spännande författarpresentationer väntar.

Pressinformation ska skickas ut.

Och...

Sju tusen andra detaljer ska till för att allt ska klaffa. Jag hoppas jag har läget under kontroll och att helgen blir lika lyckad som i våras. Som ni förstår är det svårt att få till koncentrationen och lugnet för att läsa just nu, men på lördag då är det läslyx för hela slanten. Vi ses då!

Inga kommentarer:

Använder Blogger.