Vårnytt från Forum

november 05, 2013
Att bläddra i bokförlagens vårkataloger ger lite samma känsla som förr om åren när reakatalogerna damp ner i brevlådan. Jag bläddrar, läser, markerar, går tillbaka, läser igen innan jag till sist påbörjar gallringsfasen. Den hemska gallringsfasen. Förtvivlat inser jag att jag omöjligt kommer att hinna läsa alla dessa godbitar och plånboken skriker i protest. Jag börjar stryka. Väga för och emot och till slut stå med en härlig, men kraftigt nedbantad, slutlista.

För ett par dagar sedan var det Norstedts vårkatalog som var på tapeten. Idag är det Forum som bjuder på feel-good i form av Lucy Dillons nya bok, rafflande spänning från Anders de la Motte, Catharina Ingelman-Sundbergs pensionärsliga bjuder på nya rån och mycket mer.

Forum vårkatalog








Läs Forums vårkatalog här.

Inga kommentarer:

Använder Blogger.