Inför sista dagen

september 24, 2011
En dag kvar av årets bokmässa. Några av bokbloggarna har redan lämnat och ytterligare några åker till lunch i morgon. Själv har jag bokat upp mig fram till och med eftermiddagen och hoppas även hinna ner en del på golvet. Vill gärna hitta Massolit och tjinga på Malin, dessutom ska jag ju träffa Jenny i Piratförlagets monter. Men innan dess så står Denise Rundbeck och Jan Lööf på schemat för att inte tala om Herta Müller på eftermiddagen. Och om det går ska jag försöka få till ett möte med Kabusas förlagschef.

En hel del med andra ord, men roligast ska nog ändå bli att lyssna på Tom när han pratar om De vita lejonen. Ska du till mässan i morgon, se till att inte missa Toms seminarium kl 11.30. Om jag förstått det rätt är dessutom alla seminarier gratis i morgon. Ytterligare en sporre.

Inga kommentarer:

Använder Blogger.