Välkommen tillbaka!

januari 06, 2011
Vill jag säga till Helena Dahlgren som äntligen återvänt till bloggvärlden med sin blogg Dark Places. Inte för att jag känner Helena och hon har definitivt inte en susning om min existens, men jag har saknat henne sedan hon slutade blogga på Bokhora.se. Jag vet att det bara är en dryg månad sedan hon slutade där, men även om jag fortfarande är en trogen bokhoraläsare så har den blivit lite sämre/ tråkigare/ mindre intressant (jag vet inte vilket som är bäst uttrycker mina känslor just nu) men den tar sig nog igen.

Sedan jag upptäckte Bokhora för ett och ett halvt år sedan så har min litterära värld vidgats (vad pretantiöst det lät). Jag har upptäckt nya författare och genre som jag inte gjort bekantskap med tidigare. Jessica introducerade mig till Neil Gaiman, vilken pärla! och Helena har bland annat rekommenderat en av mina nya favoriter, Carol Goodman. Även om skräck inte är min genre så är victoriana visat sig bli min grej. Tack Helena!

Nu har hon som sagt äntligen börjat blogga igen och jag ser fram emot vilka nya tips som ska komma i min väg. Dessutom har hon en härlig inställning till böcker och läsning. Det ska vara kul och inte ett tvång. Fortsätt så Helena, läs för att och när du vill och jag ser fram emot att följa din blogg.

Inga kommentarer:

Använder Blogger.